Älskade Theflagshipcompany

Med sorg i mitt hjärta så fick vi reda på att det inte kommer bli homeparty försäljning något mera för Theflagshipcompany, det nya kommer bli att dom satsar mera att bli mera exklusiva och rikta sig mot återförsäljare. Har verkligen varit en ära och märket har fångat mitt hjärta, älskar bara kläderna. Hoppas ändå att dom kanske någon gång bestämmer sig att hoppa på hem försäljning igen. 
Tjejerna som statade märket är verkligen tjejer mer varma hjärtan och deras omtanke med oss alla säljare har bara varit possetivt. kommer verkligen sakna allt och alla fina trevliga säljare i övriga Sverige. 
Tack för att jag fick chansen att vara en del av er Theflagshipcompany. Önskar all lycka till med eran nya framgång med märket och det kommer bli hur bra som helst. 
Ni vet att jag finns för er om ni behöver mig =) 
 
Tack för allt Theflagshipcompany 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Söta tjejer i fina kläder! :D

Svar: Tack gulliga fina du =) Fin blogg du har =) Trevlig helg kram Jessica
jessgucci

2015-12-11 @ 18:29:32
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen