klicka hem festblåsan till jul och nyår

Tycker alltid det är lika svårt när man ska ha något till Jul och speciellt nyår, har hittat mina favoriter på Klingel 
 
 
 
Till jul: 
KlänningKlänningKlänning
 
 Alla bilder kommer från klingel.se
 
 
Till nyår:
KlänningKlänningKlänningKlänning
 
 
 
Alla fick ju en klänning när vi var på Bloggarna på Spa så den jag hade tänkt ha fick ligga kvar i väskan, min klänning var lite stor och bredd och lång på mig men det går ju alltid att sy till den så den sitter bättre 
 
Hjärthalsbandet är jätte fint till att ha en svart klänning, det syns inte men det glittrar lite runt hjärtat.
Halsbandet kommer från Klingel 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen