La Roche-Posay och Oddmolly

 
Jag har testat många hudkrämer och har just nu en favorit speciellt den här årstiden då hude blir lite torrare. 
Använder även den på barnens små kroppar. 

La Roche-Posay Lipikar Balm AP för kroppen hjälper till att återställa hudens naturliga fettämnen och avhjälper omedelbart besvär av mycket torr och irriterad hud.

Torr hud saknar ofta lipider (fettämnen) som hjälper till att bevara fukten i huden. När lipidnivån i huden sjunker tappar huden fukt och dess barriärfunktion försämras. Lipikar Balm återställer hudens naturliga fettämnen och bryter den onda cirkeln så att huden återfår sin balans.
 
Lipikar Balm har en lätt konsistens som är lätt att applicera och som snabbt absorberas av huden. Innehåller niacinamide som minskar obehag och stärker hudens skyddsbarriär, och karitésmör, canolaolja med omega 3 och 6 fettsyror som stärker hudens egna naturliga fettproduktion. 
 
Utan parfym och paraben. 
 
Passar för spädbarn, barn och vuxna.
Man hittar La Roche-Posay på välsorterade apotek och på nätet. 
 
 
 
 
Nu ska jag testa CC cremen Rosalica, det är lite färg i den och den passar mig då jag har känslig hud och blir lätt lite röd i huden. 
 
La Roche-Posay Rosaliac CC Creme är en täckande och korrigerade kräm för känslig hud som har en tendens att bli röd. Krämen finns i en nyans som är framtagen för att passa ljus och medium hud. Gör att huden känns återfuktad och len och minskar rödhet.
 
 
Den fina handuken har blivit min alldeles egna, tycker att när man tvättar sitt ansikte och det är rent då är det viktigt att ha sin egna handuk är väldigt noga med det. Känns inte så trevligt att man delar med sig till övriga familjen av just ansiksk handuken Min nya fina Oddmolly handuk kommer från Inreda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen