Mina produkter just nu Dag och kväll

Tycker om att hitta produkter som man blir nöjd med, tycker även att det är viktigt att ta hand om sin hud speciellt tänker man det när man blir lite äldre. Viktigt att variera sig med olika produkter då huden lätt vänjer sig vid produkten och det är då bra att byta mellan olika märken. 
 
Varje morgon när jag vaknat går jag och tvättar av ansiktet med vatten från Nivea  och sedan duttar jag med en handuk, därefter tar jag ansiksvatten på padds och tar i hela ansiktet. 
Sedan har jag dagkräm no 7  (brukar oftast köpa no7 på apotek, där dom ofta har bra priser på det) och min cc kräm la Roche Posay.
sedan brukar jag sminka mig lite lätt tar det i ett annat inlägg 
På kvällen tar jag alltid bort sminket med rengöringsmedel sedan padds med ansiksvatten och därefter använder jag en natt kräm som just nu är en från Loréal Revitalift har även en ögonkräm runt ögonen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen