Mina vänner i mitt liv

Att ha vänner som man kan prata med, lita på och ha kul med, det är jag tacksam för att jag har älskar alla mina vänner. Vi är ett gäng på 7 tjejer som träffas ca 1 gång i månaden och äter middag, umgås. Vi har gjort det sedan många år tillbaka det är ett sett för alla att komma hemmifrån och framför allt för att vi håller ihop. Tack för att ni är mina fina vänner ni alla har fått en plats i mitt hjärta. 
Har även min fina syssling som vi alltid har haft fin kontakt och vi har gjort massa skoj och kommer fortsätta träffas och ha kul i hop fast vi inte ses så ofta är det ändå som vi sågs i går. Vet att vi kommer ha varandra livet ut. 
Har även funnit vänner som är grannar och vi har alltid lika kul ihop, träning, skratt, middagar m.m.
Man kan lita på och prata med vet att man alltid har någon runt omkring sig. 
 
Med tiden har jag även träffat nya vänner och lyckan är att man blivit ännu mera rik på vänskap. 
Vi är ett gäng bloggare som har funnit varandra och har så kul och massa gemenskap ihop, är så glad att jag får uppleva och dela minnen med vårat lilla blogg gäng och vet att vi alltid kommer att hålla ihop för vi blivit sammansvettsade. Känns som man kan lita på varandra och att vi alltid kommer hålla ihop. 
Har även tack vare min blogg funnit andra fina blogg tjejer och fått chans att träffa och umgås med härliga tjejer.
Nu är det så kul när man tex ses så känner man alltid någon finns så mycket fina blogg tjejer med varma goda hjärtan, tack för att jag träffat just er =)  
 
Har även funnit vänner genom barnen, förskolan och grannar m.m. Är så glad att man finner nya vänner på vägen i livet och vissa tappar man och vissa finns kvar. 
Man kan bli rik på riktig vänskap och det vet jag att jag har blivit. 
 
 Sedan alla fina blogg läsare, facebook och Instagram vänner tack för att ni följer just mig och gör att det extra kul att skriva inlägg och ta bilder m.m. Tack för att ni finns =) 
 
Bilder lånade från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen