Tänd ett ljus i min nya fina lykta med vita stenar

 En utav mina vinster som jag hade turen att vinna när vi var på bloggarna på Spa var en ljuslykta med stenar och låga, jag tänkte ha den i vårat nya hus i Dalarna och har inte tänt den med lågan och T-spisbärnsle. 
Men i går tände jag den med ett vanligt värme ljus och det vart minst lika fint som det hade blivit med låga. 
Älskar vita stenar och att den är stilren. Ett tips på en bra julklapp som brukar uppskattas. 
Hittar lyktan på Strömmaoutlet och även i deras alldeles nyöppnade butik i Stockholm Moodgallerian. 
 
 
 
 
 
 
 
Så här ska man egentligen tända den, men vill inte göra det eftersom vi ska ha den i nya huset, så det fick bli så länge med vanligt värmeljus. 

Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY

Vad mysigt!

2015-12-06 @ 15:58:18
URL: http://emblasofia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Den är jätte fin när man tänder den =) kram på dig fina du

2015-12-06 @ 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen