28 februari lanseras nya kollektionen av Theflagshipcompany kläderna

Snart snart åh vad jag längtar efter alla dessa fina kläder som kommer !!!! 
Den 28 februari lanseras dom Theflagshipcompany SS2015
Ihelgen var vi nere i Skåne Malmö och hade en super trevlig line open som bästa Jessicaorna hade fixat och ordnat så bra =) 
Super tack för en trevlig och lyckade helg och jätte kul att träffa alla dom andra härliga säljarna så gulliga och fina tjejer. 
Älskar att jag har hoppat på detta det är så roligt man får träffa så mycket nya människor kommer aldrig vilja sluta med detta. 
Tusen tack för allt =) 
 
Bilderna lev inte av bästa kvalitet tyvärr men bjuder på ett gäng bilder ändå =) 
denna sköna säng sov jag gott i på hotellet 
Här tillbringade vi eftermiddagen och kvällen 
så mysigt det måste vara här på sommaren precis vid vattnet 
Fika 
Hela kollektionen så fantastiskt fina kläder 
 
Bästa Jessicorna är så glad att jag har träffat dessa fina människor 
Skålis 
Bästa modevisningen alla barnen var så super duktig
Jätte god middag bjöds det på senare 
Vaknade på morgonen och avslutade min vistelse i Malmö med en god hotell frukost !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen