Dalarna del 2

Hej! 
Här kommer fler semesterbilder från Dalarna =)
Just nu sitter jag med inlindat fot har stuckat min fot idag när jag var ute och sprang gjorde en rejäl vurpa =( 
 
En ny familjemedlem som bor i Rönnäs klipper gräset super fint 
Tur att jag packade med mysdressar för det har behövts när det regnat och varit lite kallt 
 
ätit goda middagar
Vårat vardagsrum med fantastiskt utsikt 
Entren 
ena badrummet anslutning till masterbedroom
andra badrummet 
Flippa eller Nellies rum 
Filippa eller Nellies rum 
groventre med tvättstuga 
Köks luckorna New englandstil
det fina köket börjar bli klart 
Här ska kyl och frys stå 
Haft amerikan dinner 
 
Lilla Chanel är med oss på semestern 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen