Theflagshipcompany

Alla som känner mig vet att jag älskar kläder, inredning m.m. 
 
Älskar verkligen att hitta kläder till Filippa och Nellie. 
Favorit märket är såklat Theflagshipcompany med bästa kvaliten och finaste kläderna som håller tvätt eftertvätt. 
 
Nu kör vi sista veckorna sista dagen för homeparty är söndagen den 14 juni så skynda att boka eller komförbi för en visninga av kläderna, Shoppa på webben få 20% och ytterligare rabatt med min kod JESSICA7 ange den i kassan. 
Hur bra är inte det nu att ladda upp skolavslutningar, kalas, semestern med fina kläder. 
 
klicka HÄR för att komma direkt till webbshoppen kontakta mig på [email protected] 
för visninga av kläderna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen