Stureplanskliniken väl värt ett besök

Just nu är jag så inne på att fylla ut mina läppar en anning med Filler Restylane hos Stureplanskliniken. Känner att om jag ska göra det är det dit jag ska åka. Dom kan sin sak och man kan lita på dom och det känns ju tryggt då det ändå är ett litet ingrepp. Villl bara fylla ut läpparna speciellt överläppen lite grann då jag tycker jag inte har någon. Vore så fint nu till våren och sommaren att få se lite piggare ut i ansiktet. Känns just nu som småbarns mamma åren tagit på mitt ansikte och det är först nu man ser det. För att läsa mer om vad det finns för olika behandlingar klicka HÄR 
Läppförstoring, förstora din läppar med Restylane
Bild lånad från Stureplanskliniken
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen