Världens smartaste produkt Jag älskar den

På Pratprs öppethus dag var det ett företag Swedish Posture som vissade sina smarta produkter och jag blev helt såld på en av dom Straighten up, så när jag kom hem så klickade jag hem denna fantastiska produkt och ångrar inte en sekund då den är så bra.
Härom dagen damp den ner i min brevlåda och jag har använt och älskar min rosa Straight up. 
Klicka gärna in på hemsidan och läs mer om produkten. 
Det är ju en superbra present till sig själv eller varför inte till någon du känner. 
Man kan ha den när man tränar, jobbar eller bara gå runt med den. 
 
  • Bättre resultat vid fysisk och mental prestation
  • Förbättrar syreupptagningsförmågan
  • Bättre hållning – utöver det du egentligen tränar
  • Får dig att orka mer
  • Rätt position vid lyft
  • Bättre balans mellan fram- och baksidans muskulatur
  • Stretchar bröstmusklerna under eller efter träning
  • Minskar risken för muskel- och ledproblem
  • Påverkar hur andra ser dig: du ger ett säkrare intryck
  • Bygger upp ditt självförtroende – en positiv spiral
Klicka HÄR för att klicka hem produkten och se resultat för bättre hållning. Den känns verkligen bra att ha på sig jag är helt fast i min och dessutom fanns den i min favorit färg rosa =) 
Jag kommer bo i min, hade den även på jobbet då hade jag den ovanför ett linne och sedan en top ovanpå så då syndes den inte =) Älskar verkligen produkter som ger något och resultat. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen