Veckan som var

Hej! 
I veckan som varit har jag jobbat, hämtat på Förskolan, bakat, tränat, lekt med barnen. 
 
Bakade kladdkake cupeckaes till mina tjejer på jobbet 
 
 
 
Vi hade säsongstart på torsdagen. 
Älskar dessa tider då man kan hänge ute efter man kommit hem från förskolan 
Har fått en inbjudan till Furivik, så kul att få hänga där en dag med barnen. 
 
Igår vart det en god italensk antipasta tallrik. 
Håller på att kolla efter en ny kamera vet bara inte vilken jag ska välja ! Svårt det där i kamra djungelen. 
Puss och kram ha en fin söndag =) 
 
 

Kommentarer
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Vi har också fått inbjudan. Hoppas vi ses där.

2015-05-10 @ 21:45:41
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Jessica

Rimligt Anna då hoppas jag också vi ses där :) kramis

2015-05-10 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen