När man har ont i nacken och axlar finns det hjälpmedel

Jag har ofta ont i nacken och axlar beror på att man lyfter en del kartonger i jobbet och kläder är tungt.
Har en massage stol som jag brukar sitta i och spik matta som jag ligger på.Tycker jätte mycket om både massagestolen och spik mattan det är avslappnade och man måste verkligeb bara sitta och ligga stil. 
Har nu även testat Philips smärtlindrings apparat (Tens) och blev helt såld på produkten, dessutom så är den hur smidig att ha med sig, den är kopplad till Iphone man behöver ladda ner en app ch ansluta till Bluetooth, sedan är det bara att placera tensen där man har ont, trycka på start på den nedladdade appen.
 Kännde mycket bättre faktiskt på en gång. Så skönt efteråt när man har så ont i nacken att man känns mindre spänd och mera avslappnad. 
Så smärtlindrings apparaten lindrar min smärtan.Tack för det Philips PulseRelief !
Finns att köpa bland annat på Kronans Apotek 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen