Pressdag på PratPr

Förra veckan var jag inbjuden på pressdag hos PratPr för att se alla härliga vårnyheter.
Det är alltid så trevligt och dom som jobbar på PratPr är alltid så trevliga. 
Mycket vår nyheter vissades upp och gissa om man vill att våren ska komma nu. 
PratPr
 
 
Vi bjöds på en god fukost 
 
Niveas produkter 
 NIVEA Q10plus med Kreatin har en sensationell formula som verkar mer återfuktande och har en förbättrad anti-rynk effekt.
CC cremen är en favorit
Jysk har fina inrednings detaljer här är massa härliga vårnyheter. 
Älskar den blåa tonen i olika nyanser
Klädhängaren praktisk och smart 
Boxarna så fina 
 
Britax vissade upp barnstolar och vagnar .
Nästa steg på barnstols tarppan till Filippa och Nellie kommer bli en Britax garanterat.
 
Skor från Merell har rejäla och bekväma skor, vandring, klättring, löpning 
 
 
Crocs härliga våriga skor. man måste bara ta i genom sig vintern för att sedan få kliva i ett par fina och bekväma skor från Crocs
Vi fick smaka på Amarula fudge, så god liten mumsbit 
Vi fick smaka på ett gott rött vin från Inception som passar jätte bra till ostar, mörkchoklad eller varför inte en god köttbit med en fyllig rödvinssås. 
Smaken på vinet är inslag av vanilj och mocka. 
Sandisk en smart och snabb överföring av dina bilder från Iphone och smartphone, frigör så att man kan ta mera bilder, Jätte smart att ha med sig tex på semestern. 
 
Mina härliga fina blogg vänner Aja  med sin söta dotter Lily och Diana är glad att jag lärt känna er.
 
 
Tusen tack PratPr för att jag fick komma 
Med oss fick vi ett påslakan sett vart så glad för det så jag åkte genast och köpte ett till så nu är sängen bädad med nya lakan, färgen passade mig så bra. Tusen tack. 
en bädd av Jysk,lexington, Gant
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen