Underbarnmässan 2015

 
underBARA BARN
 
Vilken rolig och givande dag, älskar sådan dagar man träffar på så många nya och trevliga människor.
Vi gick upp jätte tidigt lämnade på förskolan och sedan åkte jag direkt till Stockholmsmässan i Älvsjö för att vara med på Vip-frukosten Underbarabarn mässan.
Vi samlades vid 7:45 och Kicki och josefin hälsade oss välkomna efter vi fått i oss lite frukost.
Vi var ett 100 tal bloggare och press som fick chansen att inta mässan lite tidigare kl 8,30. Det är alltid så trevligt och man hinner prata med alla innan mässan öppnar för allmänheten. 
Det här är fjärde året i rad som jag har fått äran att vara med på Vip-frukost, tusen tusen tack för allt ni ordnar det så fint.
Många nya utställare, nya produkter som lanseras och även utställare som man känner igen. 
Mycket ecologisk och eco tänk är det bland produkterna, vi går ju mer och mer åt det tänket och det blir viktigare och viktigare. 
Jag tror att jag var fram till dom flesta och hälsade och frågade och var nyfiken på produkerna.
 
Tycker att det är en givande och bra mässa, så antingen åker man själv eller tar med familjen och gör det som en utflyft. Det finns förutom alla utsällare massa barn aktiviter. Man kan ju också passa på att besöka Hem och villa mässan och Chokladmässan. 
 
 
 
Bilder från dagen kommer tyvärr så har jag problem med nedladdningen och import till bloggen. Kommer massa bilder i nästa inlägg. 
 
Redo fr en dag full av inspiration och tips
Alla fick en god frukost påse 
 fortsättning följer........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen