Kalasdax och Nellie är piggare

Idag så var vi iväg på kalas hos en förskole kompis Viola som fyllt 4 år. 
Nellie har ju varit sjuk men är piggare och fick hänga med. I morgon är det förskolan som vanligt för dom,får hoppas att det håller i sig med att dom håller sig friska. 
Nu ligger typ hela familjen och sover middag och jag funderar på att också vila en stund, samtidigt finns det massa saker som jag skulle behöva ta tag i. 
Violas mamma hade gjort en sådan fin tårta och så god var den=) 
Kolla in tårtan =) 
 
Veckan som kommer är det fullt upp:
Måndag : jobb som vanligt
Tisdag: köra barnen till mormor och morfar, sedan ska jag ha Bc möte i stan och på kvällen var det en bok realise på en Lexingtoncompany butik (passade på att gå på den då barnen sover kvar) 
onsdag: Ska i en sväng till stan innan jag börjar jobba kväll
Torsdag: Efter förskolan in till stan med Nellie hon ska ta håll i sina öron
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen