Matlagning och Bak står mig varmt om hjärtat

 
Något jag alltid har gillat nästan hela mitt liv är ju att laga mat och exprimentera med recept,hitta på nya saker, hitta ny recept och inspireras av det som har med matlagning att göra. 
Mitt nya jobb som butikschef för Kitch´n ger mig massa inspiration till mat och produkter, varor som man kan använda i smaband med mat och bak. 
 Har ju varit med i halvåtta hos mig och det var så kul och skulle så gärna vara med igen eller i något annat matprogram. Det var en fantastisk upplevelse som jag aldrig någonsin kommer glömma.
Tror på något sätt att har man alltid gillat att laga mat så sitter det i hela livet, även fast det går i perioder då man kanske inte lagar så mycket som man önska man han med. Men inspirationen kommer tillbaka och det viktigaste är att man tycker det är kul.
Sedan är det roligt attv tipsa och dela med sig av sina kundskaper och tips om recept man gillar. 
 
Klickade hem Sveriges mästerkocks kockbok 2016 från nätet och i veckan damp den ner i brevlådan. Så kul att få inspiration av kreativa och duktiga kockar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen