Min första jobb vecka

 
Min första vecka på mitt nya jobb, och jag kan säga att jag verkligen känner att jag kommit rätt. Så kul företag och det är såå kul att få vara i butiken och lära sig allt. Har mjuk startat lite med att anställa personal, haft anställnings intervjuver  så det är klart med att få ihop ett Kitch´n Team. 
I helgen nu är det kalas Filippa ska ha sitt kalas för sina förskole kompisar. 
Så i morgon är det att handla, baka och fixa och förbereda, ska även försöka tvätta bilen om det inte regnar ute. 
Veckan som kommer är det dax för ännu en jobb vecka och sedan har jag inplanerat tjej middag med vårat fina tjejkompis gäng, brukar alltid veta vad jag ska laga och bjuda på men för en gång skull vet jag inte. Men jag hittar nog på något. 
På torsdag är edt dax för ett jätte trevligt event som jag ser fram emot att få komma på. 
Vill önska en fin trevlig helg =) 
 
 
Har varit en sväng med Filippa på BVC hon skulle kolla sin syn en gång till då hon missade massa bokstäver gången innan. Hon klarade sig galant denna gång 
Så kul med mitt nya jobb, har verkligen hittat rätt =) 
Kolla in blå nyansen så fint 
Gjorde kyckling cesar sallad härom dagen kan vara det godaste som finns 
Har förberett och se vad som behöver inhandlas till Filippas 5 års kalas. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen