Spännande på gång med ny blogg

 
Idag söndag vart en mysig, härlig dag med ett gäng fina tjejer, dock var inte vädret med oss hade varit skönt med lite vårig sol. 
 Vi träffades för att fota våra Headers oss för nya bloggen portalen Womsa.se som just håller på att färdigställas för lansering i morgon. 
I morgon kommer jag flytta in till Womsa.se , ska bli så spännande och kul med något nytt och är så peppad på att få börja blogga där, det känns verkligen som det är där jag hör hemma, tror verkligen allt kommer bli toppen bra där det är fantastiska personer som ligger bakom den.
Vi var som sagt och fotade oss idag, duktiga Maria är en fantastisk fotograf, samt vi hade en liten konferens kring konceptet Womsa. 
Så kul att få vara med från början och vet att växten på portalen kommer bli stor, det är en hangout för den mordena familjen  med massa spännande läsning: Tips, mat/bak, barn,träning, shopping, inredning, livstil m.m. 
Jag kommer byta namn:
Hemmahosjessica hos Womsa.se
lanseras i morgon kväll och jag kommer givitvis lägga upp direktlänk här inne så fort allt är klart. 
 
Inte trodde jag för 6 år sedan att jag kanske skulle sitta här idag och fortsätta blogga, trodde inte jag skulle träffa så fantastiska människor med varma hjärtan, finna nya vänner m.m. Är så glad att jag bestämmde mig för att börja blogga. Tack alla fina människor i denna blogg värld att jag får vara en del av den och tack alla mina fina läsare som tar sig tid att läsa min blogg.
Så hoppas såklart att ni följer med mig in i min nya värld på Womsa.se och kommer läsa min blogg och det 
kommer även finnas andra fina bloggare där med massa spännande läsning, så missat inte lanseringen i morgon kväll =) 
 Loka med nya smaker, dom smakerna kommer få flytta in hos mig =)
 
 
Nya böcker både mat, pyssel och läsning 
 
 
 
 
 Tusen tack för en mysig söndag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen