I min Necessär

 
När jag åker i väg någonstans och ska ha med mig min necessär så har jag alltid med mig detta, försöker alltd ha mindre flaskor som inte tar så stor plats då blir det inte så tungt heller.
Lite av det jag har med mig är: har alltid en separat väska för hudvårdsprodukter just nu älskar jag min gröna väska från Nordic Wellness,schampoo och balsam från Dermorganic, parfym från Panos,scrub,fotkräm och läppsyl från burts bees, brunutanssol dove,även en vanlig hudkräm från la Roche Topz bommullspadds med lotion och smink remover dermalogica, dag/nattkräm Eucerin,även en ansikskräm från eliszabeth Arden pro moisturizing,ögonkräm L300, ansiksvatten från vichy,hårspray, deo,liten linsväska flaska, nagelprodukter från Depend och trind,även en nagelbandskräm från oliva, pärl örhängen från chanti, armband med barnens namn på från frualiesdesign och min avslappnings ring från shaktimattan, hårsnoddar och hårnålar. m.m. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen