Sista dagen på Ginatricot vart den 26/2-2015

Känns fortfarande konstigt att jag inte ska åka och öppna butiken och vara där hela dagen.
 
Ifredags var det sista dagen det var lite att fixa och hann med allt jag skulle, vill ju att det ska vara bra för Emma som kommer och tar över. Tänk att jag jobbat ända från 2005- tills nu. 
Tack för alla år som jag varit på Ginatricot och mycket har man fått vara med om. Kommer givitvis sanka allt men känns roligt att ändå göra något nytt. 
 
Tänk att här bakom kassan har man stätt i alla år 
Hur fint är inte det när en Stammis kom förbi med en ros, åh vad jag kommer sakna mina fina kunder 
Min gulliga praktikant Elin var så söt köpt rosa rosor till mig, tusen tack 
Som ni vet mina gina tjejer finns ni alltid runt min handled Butiks nr kommer jag aldrig glömma 
Fick även en jätte bukett med fina vita tulpaner av min Chef och Marie. Tusen tack för allt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen