Jobbat men i morgon är jag ledig

Jag åkte hem till stockholm i onsdags för jag jobbade hela torsdagen, fredagen och även idag. 
David och barnen är kvar i Dalarna,saknar min familj jätte mycket. 
Jag har ju jobbat så har haft fullt upp hela dagarna. I orgon ska jag städa , rensa och fixa måste passa på hinner inget när barnen är hemma. Ska även ta bort julstjärnorna nu vill man att våren ska komma. 
Efter jag jobbat idag var min snälla vän Cissi så snäll och bjöd mig på en super god middag, tack för en trevlig kväll vännen och maten är som alltid jätte god. 
 
Titta vad fint blommorna blommar =) 
 
Igår vart det kyckling , gulbetor, mandelpure och sky till  middag(recept kommer i annat inlägg) 
 
Lördags kvällen : 
Diesel är så söt och fin hund,han fick så klart vara med oss på våran tjejkväll. 
 
Cissis goda skagen toast 
och hon lagade så god lax pasta, mumsis vad gott det var
och efterrätten vit choklad mousse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen