Tidningen lantliv och nytt in

 
Idag är det ny månad och mars och närmare våren och sommaren, längtar massor ska bli så skönt att slippa alla dessa jackor m.m. 
Var i väg till vällingby centrum en sväng, hälsde på fina Helena på Ginatricot. Känns fortfarande som jag jobbar på Gina och kan inte riktigt fatta att jag inte gör det. Gick och fixade lite ärenden och hittade lite saker till huset i Rönnäs. 
Måste börja packa och se vad som ska med i helgen då jag åker med ett gäng tjejkompisar. 
Imorgon får jag nog ängna dagen till att tvätta och packa måste ju packa Filippas och Nellies väskor med. 
Tänkte mig varje fall nu sätta mig med en tidning och det är inte varje dag man hinner det. 
 
Jag dricker ju inte kaffe så det blir vatten istället i muggen =) 
Älskar tidningen lantliv då det är både inredning, tips och recept m.m. 
Hittade lite saker som jag ska ta med mig till Dalarna. Skålen  passar jätte bra till vårat Lexingtoncompany porslin och silver skedar går alltid åt 
Prickade in på rätt färg =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen