Torsdag

Hej fina du !
har som vanligt haft fullt upp hela dagen.
Började dagen med en frukost påvåran uteplats, mozarella smörgås , det är så gott. Sen åkte jag och Filippa i väg med bilen, vi åkte förbi Anna som gjorde mina naglar förut hon har öppnat en inredningsbutik men hon hade stängt, så då åkte jag hem till henne.n Ville överlämna en vinare som tack för att hon gjort fina naglar på mig.
Sen åkte vi till min barnmorska som jag hade undertiden jag var gravid. Skulle se så att allt var bra efter 3 mån och sen ville hon träffa lilla Filippa.
Åkte hem därefter åt en snabb lunch, sen åkte jag direkt till solvalla, skulle fixa hästägarkort till mig och David.
Efter det åkte vi till Vällingby skulle göra lite ärenden.
Väl hemma igen myste jag  och Filippa, när David kom började jag med middagen som blev:
Vitlöks och presilje järpar med konjakssås och pressad potatis.
Filippa somnade vid halv nio tiden till sina barbapapa familj mobil. Städade sen huset dammsög, torkade golvet, så skönt med ny städat hus.

Nu ska jag kilppa David !!!





Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen