Tjej Helg på Ullared!

Hej!
Vill börja med att Gratulera min vän Linda och hennes Daniel som fick en lite son i torsdags ! Så himlans söt, Massa Grattis kramar till er !
Annars så har jag haft en underbar helg med min vän Cissi vi åkte till Ullared !
Startade kl 6,30 på fredagen då vi körde Filippa till mormor, det var första gången hon skulle sova borta !
Sen fortsatte vi våran färd. Vi var nere till kl 13. Då vi högg tag i varsin kundvagn för att bege oss in i varuhuset Gekås !!! Så mycket folk men roligt var det. Vi var där till kl 18,30 ca. Både jag och Cissi var nöjda med dagen. Vi åkte till våran lilla stuga som vi hade hyrt i Varberg. Åkte lite fel men tillslut kom vi rätt. Vi hade köpt med oss korv och bröd som vi kokade och det smakade så gott. Till det drack vi vitt vin !
Vi satt och pratade och gick och lade oss ganska tidigt.
På lördag morgon åkte vi ganska tidigt vid 9 tiden, stället som vi hyrt låg jätte mysigt alldeles vid vattnet. Så på sommaren är detnog jätte mysigt.
Åkte till baka till Gekås och tog en sväng till vi hade som mål att åka hem vid 12 och det höll vi. Panduro outlet hann vi också med. Duktiga Cissi körde hela vägen hem =) tack snälla Cissi för en jätte mysig helg i Ullared har haft så kul med dig.
Tog det lugnt på lördag kväll när jag hämtat Filippa hos mormor och morfar. Det hade gått så bra och hon är världens lättaste bebis =) Tack snälla för hjälpen med henne! Hon har världens bästa mormor och morfar.
Vi var förbi brommakyrka och tände ljus för min älskade Farmor som är så saknad! Tände även ljus för; Tommy, gammel-farmor, farfar och Davids mormor och morfar.

Söndag vart hemma dag hela dagen städning av huset och tvätt av maskiner !
Var förbi min älskade lilla syster som fyllde 31 år ! Massa grattis till Tessan ! Jag älskar dig min syster ! Du är min enda syster och bästa vän !
Måndag: Idag har vi varit en sväng i Bromma blocks för lite ärenden sen åkte vi till Ikea och mötte upp mammi där. Väl hemma igen så började jag med middagen. Filippa har blivit förskyld stackarn ! Hoppas att det går över snart. Nu ska jag börja på en fotobok se om jag lyckas !!!

Blider:

Fina Cissi !




Cissi redo för shopping !

massa fint till baby





Cissi med vagnarna !

Boendet i Varberg!

Nr 10 är mitt och davids tur nummer =)

Cissi och middagen !



En del av påsarna !





Cissi lördag morgon innan avfärd !

Bilen är full !

Boendet !

Havet !!

Trollet åkte vi förbi !

Vi åt lunch på Braehus


Goda hemlagade hamburgaren

Lite dimmig utsikt !

Är så glad att jag funnit en ny vän som jag tycker jätte mycket om !

Polkagrisar så klart det finns då vi är i Gränna!


Hemma med alla påsarna!

Allt som inhandlades !
Måste säga att jag är enormt imponerad att trots är mycket folk och trångt i varuhuset så var det jätte ordning på alla avdelningarna, Cissi sa att dom hade ett grymt system i provrummen och så jätte trevlig personal !!! Klart värt att åka dit, dom har ju allt. Handlade massa julklappar till Filippa. Kommer defenitivt åka tillbaka.SNART IGEN!!!

Pappa David och Filippa på kyrkogården i Bromma !

Tände ljus vid Davids mormors grav !

Så vackert vid minneslunden !

Vi tände ljus för nära och kära !


Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åhh, tack själv för en mycket trevlig och roligt resa. Vi måste byta bilder en dag. Kramar.

2011-11-09 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen