Det är fredag

Hej! 
Idag så är det fredag och helgen är här älskar helgerna att bara vara hemma och mysa och ta det lungt. 
Tänkte i helgen pynta klart med tomtar och julsaker. Tycker inte om när det är för mycket utan lagom är bäst.
Igår klippte min älskade mammi mig och jag hade tänkt låta mitt hår vila lite men nej kände mig min hemska utväxt så jag besökte frisören för slingor. Det var inte igår direkt jag gjorde det, tiden med barn är minimal med allt runt omkring sig och en själv kommer alltid i sista hand. Vart jätte nöjd och känner att det trista utväxten är borta. 
Nu ska jag fixa tacos middag och sedan är det fredags mys och det är idol final ! Tror att Kevin vinner. 
Ha en trevlig helg allla fina =) 
Puss och Kram 
 
Har renoverat mitt gammla Lundby dockskåp som Filippa ska få i 3 års present 
 
Gjorde egna stearin ljus i ostron skal, en kul present att ge bort eller att dekorera och tända hemma med. 
Nellie har ramlat 2 gånger ser ut som hon varit i värsta slagsmålet stackarn alltid så när dom precis börjar gå. 
Nellie och Filippas Fredags mys glas som var i Lucka 6 i dag i adventskalendern
 
Måste bara tipsa om en top som finns på H&M, finns i röd, vit svart och marin tror jag kostar endast 99:- och den passar ju både till fest och vardags, ett fynd enligt mig. 
förre klipp och sling 
 
Efter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen