Många inlägg blev det idag =)

Nu är datan tillbaka  hos mig så nu kommer det inlägg varje dag igen =) 
Så tråkigt när man är utan datan och Ipadden och Iphonen är jag så dålig på att blogga från bäst är datan helt enkelt ! 
Dagarna som varit har vi tagit det rätt lungt. 
I går var jag och Nellie i Västerås och hälsade på min underbara fantastiska syssling Mickaela och hennes goa söta Leo. Tusen tack för en mysig dag trots att min röst var borta till och från. Jag har fått någon förskylning på rösten och därmed tappar jag den jjätte jobbigt så idag har den varit helt borta igen. 
Kommer ett liten bomb med bilder från dagarna och även Dalarna ! 
 
Nellie kollar in sina nya tofflor
Inte kan man tro att det är vinter !!! Underbart 
ser ut som en höst dag 
Filippa får massage av sin älskade farmor 
Årliga kalkonmiddagen som jag brukar fixa i år blev det thanksgiving i Dalarna 
det var lite bilder från Dalarna
 
Adams välkommen till världen presenter 
sötaste lilla Saga 
Sötaste lilla Adam välkommen till denna värld !!! Undra vems fingrar det är ? 
Annas fina saffrans skorpor som jag tänkte göra när tiden finns 
 
innan några paket är tagna 
och efter även har dom varsin choklad kalender 
Mitt söta goa gudbarn Leo puss på dig 
Bryllingarna =) 
snaka om snabb leverans beställde i måndags och det kom idag !!! kan rekomendera dem verkligen kidsbrandstore
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen