Frozen Yoghurt från Sia glass Lottar ut 3 st kit

 Sia glass har precis kommit ut med  nya produktserie Frozen Yoghurt. Den är så god ! Finns i 3 st smaker: Blåbär, jordgubb och mango för att läsa mera om Frozen yoghurt klicka HÄR
 
Nu har du chansen att vara med i utlottningen varav 3 st kan vinna ett varstit kit. Det är ju super bra att 
ha i frysen och ta fram kommande soliga dagar framöver. 
 
Varje kit innehåller 1 st Frozen Yoghurt burk (givetvis är den tom J) som är laddad med 1 st varucheck på 35 kr + en broschyr om vår nya Frozen Yoghurt- serie samt SIA Glass.
 
 Blåbär, jordgubb och mango ! 
 
 
SIA Glass vet dom  hur en riktigt god glass ska smaka, och detta har dom använt för att utveckla en ny spännande serie till de nyfikna och medvetna konsumenterna som bryr sig om vad de äter. En härligt fräsch, svensk yoghurt smaksatt med frukt och bär som dessutom är fettfri och kalorisnål. Perfekt att ha hemma i frysen och äta som mellanmål, eller när man bara är sugen på något gott!
 
För att vara med i utlottningen behöver du bara lämna en kommentar i färltet neda om att du är med, kommer vara 3 st som kommer vinna varsit kit. Tävlingen avslutas torsdag den 1 maj och jag kommer presentera vinnaren här på bloggen fredag den 2 maj så håll koll om det är just du som vunnit. Vinnaren kontaktar mig via mail : [email protected] 
Ta nu chansen att vara med och vinn den goda glassen 

Kommentarer
Postat av: Lina Eckerström

Ja men ååååh jag är ju självklart med !
Mums så gott.
Nu håller jag tummarna stenhårt :)

Ha en fin dag !
Kram Lina

2014-04-24 @ 12:40:41
Postat av: Anna Siljestedt Tärnstedt

Ser ju superdupergott ut! Jag är gärna med i denna smaskiga tävling :-)

2014-04-24 @ 19:52:10
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag är gärna med och tävlar. perfekt inför varmare tider :-)

2014-04-24 @ 23:28:00
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Liza

Ååå så gott, jag är gärna med!


Liza

2014-04-28 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen