Peppar kakas bak av hus

I söndags bakade vi pepparkaks hus men Filippa busade senare på kvällen och satt och åt av det och då rasade det och nu ligger det i en ända stor hög, blir så trött måste jag göra om det, brände mig 2 gånger på sockret och stod och kämpade med att få ihop det, totalt meningslöst och nu får man göra om det, suck. Jag ..... att göra pepparkakshus det är inte min grej. Men roligt när man lyckas typ efter 3 dje gången. 
Men men så är det. 
 
konsentration Filippa var jätte duktig, Nellie fick göra andra sidan men fick ingen bild på henne 
Måste säga att Nellie är en riktig hejare på pussel det är vekligen något hon älskar detta pussel kan hon lägga om och om igen 
Vill tipsa på hur man syr låtsas pepparkakor som är kul för baren att leka med. Köpte filt tyg på panduro sedan är det bara att rita av formar och klippa och sedan zick zacka, hur enkelt som helst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen