Hemma dag och Ikea

Hej! 
Idag tog vi det lungt hemma till eftermiddagen då vi fick ett ryk och drog till Ikea, Filippa var hemma idag med men hon slutade spy igår men tyckte det var bra att ta en exra dag hemma och det vill dom att man ska göra men i morgon får hon gå till dagis =) Vi drog varje fall till IKEA för lite ärenden och hittade allt vi skulle =) 
Väl hemma igen lekte tjejerna (lika mycket som dom kivas och bråkar) till middagen var klar. 
 
 
Fick ingen bild utan napp =( dom ville egentligen inte ta kort så jag fick skynda mig =) 
Älskar verkligen att klä barnen i likadana kläder min mamma gjorde ofta det med mig och min syster och jag förstår henne att hon tycket det var roligt =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen