Lyckan är så stor när man vinner något

Jag hade turen att vinna ett dockskåp när jag var med i en tävling i tidningen mama, trodde det inte var sant när jag öppnade brevet på posten att jag vunnit. Nellies 3 års present är klar (hon fyller i september) Så tillsdess får allt bo kvar i kartongen. Tusen tusen tack bästa tidningen Mama, Lundby och Micki leksaker  för den fantastiska vinsten, längtar tills man får sätt ihop allt och inreda alla rummen. 
 
Hämtade ut ett jätte paket 
Ett dockskåp är så roligt för alla åldrar och dessutom kan man spara det till nästa generation, mitt gamla som Filippa har hon fått det är roligt när saker går i arv. 
familjen får vänta ett tag med att flytta in 
Tack snälla =) för vinsten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen