Stureplanskliniken och Diana bjöd in till en lyxig kväll

I torsdags var jag på ett lyxigt event som fina Dina och Stureplanskliniken bjöd in till en härlig kväll med lyxig bubbel och tilltugg från Rent a Chef, det var tävligar, och Helen Kraft som är klinikchef berättade kortfattat om olika behandlingar sedan var det mingel, man fick även göra behandlingar till förmånligt pris för kvällen. Jag ska fylla ut läpparna lite men jag avvaktade och kommer göra det lite längre fram, inte mycket bara lite grann vill inte att det ska synas för mycket. 
 
Det är hit man ska gå om man ska göra behandlingar dom kan sin sak och är seriösa och väldigt trevliga tillmötesgående och tar hand om sina pasienter på bästa sett. Klicka HÄR för att komma till deras hemsida 
Finaste Diana är alltid lika glad
godaste till tugget bjöds det på
 
Orden är verkligen sanna 
Helen Kraft med sina kollegor 
Härliga Sofie är alltid lika rolig 
Jenný var en av vinnarna och här är en före bild hon vann behandlingen Restylane Skinboosters.
 
Efter 
Alla fick varsin  Lyxig goodiebag med sig hem, Tusen tack Diana och Stureplanskliniken för att jag fick komma och en super trevlig kväll och en kväll jag kommer minnas, dessutom var det min födelsedag  och om jag ska göra något så är det såklart dit jag ska gå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen