GPS och nytvättad bil både utvändigt och invändigt

Hej, 
Igår var det bilen dag =) Jag storstädade bilen dammsög och tvättade den invädigt och åkte till en mack och tvättade den i en automat. Sedan var jag och fixade stenskott på den. Skönt att få saker och ting fixade. 
 
Jag passade även på att instalera in min GPS som jag haft liggandes ett tag så enkel att använda så jag fattar inte varför jag inte använt den tidigare. Telefonen gps i all ära men denna behöver man ju inte oroa sig om man tappar kontakt via nätet. Har även en inbyggd Gps i bilen men den har jag då aldrig förstått mig på. Enkel variant passar mig utmärkt. 
Jag kommer definitivt använda min nya Gps Tomtom flitigt, det är verkligen som en hjälpande hand ute på vägen. 
Dessutom är den liten och smidig ingen stor klump i duns. 
Så nu har jag inga ursäkter längre om att jag inte hittar (har ju Gps inbyggd i bilen, tel gps och min nya bärbara Gps ) Inga problem längre för mig på vägen =) 
 
Enklaste GPS från Tomtom
Den kommer följa med mig i bilen jämt =) Min nya vän på vägen !!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen