3:dje advent!

Godmorgon !
Igår var jag och min familj inne istan, vi skulle handla julklappar. Vi började med Lunch på Nk, det var jätte gott!
Sen delade vi på oss mötes upp vid 16 tiden.
Jag handlade inga julklappar det var så mycket folk över allt. Jag åker in någon vardga istället.
Däremot gick jag till min favorit butik Lexington, handlade pynt som man kan ha i grannen.

När jag kom hem så åkte jag en sväng till Bromma blocks och till coop inhandlade middagen.

Väl hemma igen skulle jag klä julgrannen (vi har en jätte fin plast ggrann ) Linn Grann tjejen kom över och vi skulle sätta ihop grannen men foten hade gått sönder, så det blev ingen klä grann i kväll.
Så idag tänkte jag handla en fot till grannen och även lite mera saker till den.


Nästan hela familjen =))) Lunch på NK

 

ha en trevlig söndag !

kramis Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen