från jobb till Grekisk melodifesival afton =)

Idag var det upp tidigt ocg bar iväg till jobbet, lördagar är än rolig dag att jobba.
Efter jobbet åkte jag förbi mammi och pappi skulle lämna present till mamma som fyller år på måndag ! Sen skulle jag åka hem men åkte förbi Ikea en sväng behövde handla ljus. När jag kommer in på parkeringen vid Ikea är det fullt över allt står och väntar på parkering och en bil åker då ska baka in då är det en jävla idiot som tar den, jag vart så förbanad så jag hoppade ut och bankade på hans ruta, idioten bakom ratten säger att du blinkade inte men det är lite svårt att blinka när man ska baka in och sen var jag tvungen att flytta för att bilen som stod där skulle komma ut. Pucko sa jag till honom lär dig ställa dig i kö som alla andra. Väl inne på Ikea( när jag hittat en ny parkering) hittade jag allt som jag skulle ha och lite till så nu kan jag bocka av min inköpslista.
Åkte och handlade lite mat efter Ikea. Väl hemma har jag en pojkvän som är sjuk pga av sin visdomstand han är typ dödssjuk ! Har så ont jag kköpte hela apoteket på medel m.m. Jag tog det lungt innan jag började med min Grekiska mat ! Som till förrätt bestod av calamare med Tzatsiki som både jag och David älskar till varmrätt vart det spett med klyftpotatis, tzatsiki m.m. Det vart jätte gott. Vi tittade på melodifestivalen under middagen. Jag tyckte Pernilla, Peter och Anna var bra. Kramen


Kommentarer
Postat av: jossan

JESSICA! du får sluta lägga upp en massa bilder på god mat, då får du ju ta med resterna till jobbet! haha blir faktiskt suktad! :D

2010-02-28 @ 09:40:04
Postat av: emma

haha nämen menaru eller. sitter här och typ dreglar.

gud så gott det ser ut!

2010-02-28 @ 15:51:34
URL: http://emmawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen