Söndag !

Då var helgen snart över.
Har haft en riktigt mys och rolig helg.

Helgen började i fredags kväll då jag och mina bästa Gina tjejer (tyvärr kunde inte alla följa med ) var på siljalines terminal kl 18,30 båten gick kl 19,30.
Vi begav oss till hytten så fort vi var på båten lämnade våra väskor.
Sen var det middags buffén som vi hade besällt.
Det var super gott och vi åt så vi sprack allihopa. Italensk buffé så himlans gott var det massor med god mat.

När vi hade ätit klart gick vi och tittade på någon show som var jätte bra dom dansade och sjön.
Efter det var det ett caoversband som spelade massor med bra låtar( man sjöng, dansade med till alla låtar som man aldrig tröttnar på ( sommar låtar ) Tjejena drack massor med drinkar för min del blev det ingenting !

Jag och Sofia gick och la oss vi kl 01 ca och Emma och Jossan kom vid 02 tiden pruttfulla.

Det var svårt att sova hade man drukit hade man somnat på stuts.

Morgonen var det frukost buffé som väntade.
Efter den gick vi lite i taxfree lite shopping blev det.
Sen gick vi och vilade i hytten.
Vi var i land ca 18 tiden på lör kväll.
tack mina tjejer för en super trevlig helg. Kommer att sakna er när jag är på mamma ledighet !!!

Väl hemma igen satt David med öl i handen vi åkte och inhandlade middagen det blev rullader i en god sås med krogmos, vart super gott.
Det var mysigt att vara hemma igen och saknat David massor=)))
Vi tände en brasa och bara myste resten utav kvällen.

Helgen i lite bilder !!!


Kommentarer
Postat av: emma

hihih fina bilder ;D

2010-10-18 @ 23:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen