Torsdag !

Den här veckan har gått jätte fort !
Jag är i vecka 20 halv tid =))))
Min pappa har fyllt 54 år var där i tisdags. Massor med kaokor, bullar och en super god Tårta som mamma hade köpt på sansrival !
I tisdags kom Davids mamma hem fr Budapest hade varit där med sin syster och hon kom i tisdags kväll senare på kvällen. I går så skulle hon åkt hem men bestämmde sig för att stanna en dag till så vi lagade en god middag.

Min älskade lilla Farmor du är en sån stark person tänker massor på dig !!
 Idag har jag jobbat hela dagen och sen blev det gymet och sen övningskörning med Therese.
hem och lagade en god lax i ugn permensan, cremefarische. Mums vad gott dcet blev !


Lilla Elvis            pappa 54 år

Sov så gott !!! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen