Lat söndag !

Idag har jag absolut inte gjort någonting bara legat och sovit nästan hela dagen.
Jag orkar inte göra så mycket kroppen är trött.
Det blev rester till middag från igår.
Igår vart det bromma blocks med Jennie sen åkte vi hem till mig och vi åt cesarsallad till lunch.

Vi åt brie paj till förrätt, varmrätt oxfilé med rotsaksgratäng och efterrätt chokladmousse.
Patrik en kompis till Davids kompis var över skulle fixa med våran datat och han stannade på middag.

Ikväll var det Solsidan satt som bänkad det är så bra man skrattar dom är bara för bra hela gänget.  
Åt Marängswiss gud vad det är gott nu ska jag snart gå och lägga mig fast jag sovit hela dagen känns det inte som jag sovit något =)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen