Lördag !

Har inte hunnit blogga något på dom senaste dagarna, här kommer en uppdatering !!!

Lördag: började dagen med frukost och sedan åkte jag, Filippa, ida och Viktor till citygross möte upp Anki.
Vi handlade till kvällens middag som vi skulle fira Viktor med.
Väl hemma igen lysste solen så vi var ute, Mia och lilla söta Bosse kom (Peter kom senare)
När alla var här så åt vi tacos och kycklingfajittas, till efterrätt åt vi Tårta som Viktor valt. Det var kul att träffa alla när man är samlad det blir ju inte så ofta. Och Viktor fyllde 18 år den 13 juni så det var kul att vi kunde fira honom.

Lilla gulliga Bosse

Min älskade lilla Filippa



Lilla gulliga Bosse

Kära svärmor Anki

Jag pressar i solen =)

Fiippa står upp =)



Födesedagsbarnet 18 år !!!Jätte Grattis till Viktor

Peter och Mia

Ida, Axel och Anki

David

Middags bordet

Svärmor och jag


Gulliga söta Bosse puss på dig ♥


Släppte en ljuslykta

Det avslutade vi kvällen med !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen