Regnig och blåsig onsdag !

Hej!
Idag var jag uppe tidigt, jag och Filippa åkte bussen in till stan. Vi lunchade med min vän Jennie, hon är så snäll och gullig. Vi åt på ett mysigt ställe det blev fiskgryta, jätte god !!!
Tack för en mysig lunchstund. Var förbi där hon jobbar på kontoret, jätte fint kontor.
Sen möte jag upp Filippas framor, faster och hennes söta kusin lilla Bosse.
Vi gick en promenad hem till dem.
Var där och myste, jag och Filippa åkte hem vid halv fem tiden, Bussarna kom aldrig så vi fick vänta länge. Men lilla Filippa var så snäll hela tiden.
Väl hemma vid åtta tiden, lade jag Filippa och hon somnade på en gång. Gjorde kvällens middag som blev tacolasagne. Jätte god !!!

Dagen i bilder :




Jennie och Filippa

Dagens lunch : Fiskgryta


Vid båtarna innan djurgårdsbron

Det var jätte fint och soligt innan det blev blåsigt och regnit !


Lilla gulliga Bosse ♥


Puss och kram nu ska jag gå och sova !!!!





Kommentarer
Postat av: Viktor brosan

Filippis är så söt!!

saknar er! Vi syns snart :)

Kram

2011-05-30 @ 15:02:33
URL: http://somoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen