Torsdag !

Hej!
Idag har jag hunnit med en hel del !
Möte upp Helena, Vincent och Lollo, Lukas på Ikea. Dom är så gulliga och deras små killar är så söta.
Vi gick runt handlade det jag skulle sen åt vi lunch där.
Därefter åkte vi hem jag och Filippa. Hon somnade i vagnen på tomten, jag han bli klar med maskrossorna på tomten så nu är det maskorsfritt !!! Krattad även löv. När Filippa vaknade gick vi in gosade med henne, vi vilade i soffan. Badade henne efter vi vaknat.
Kvällens middag blev lax iugn med creme fraicshe, chilisås och fetaost. Till det gjorde jag ratatoulie och kokade morötter och broccoli.
Efter middagen gjorde jag några skärp till Filippas nya chinos !
så enklt att göra själv, inhandlat allt på panduro !!!!

Lite bilder:

Söta Vincent ♥


Lollo och Vincent

Helena och Vincent


jag och Filippa ♥

 



Söta Lukas ♥


Äppelträdet blommar !

Älskar när det blommar och är grönt

Filippis Ler♥


Nybadad Filippa


Kvällens middag !


Egen gjorda skärp till Filippas Chinos

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, du och dina maskrosor :-D

2011-05-21 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen