Filippa ska bli stora syster =)

Kommer ett litet inlägg som jag väntat på länge om att få skriva om, och har fått bita mig i tungan för att inte försäga mig tidigare då jag ville gå över dom säkraste veckorna.
Våran älskade lilla Filippa ska bli stora syster och om allt går som det ska anländer den nya familje medlemen i oktober runt den 15 ! Ska bli jätte kul känns lite overkligt att man ska bli 2 barns förälder men samtidigt åren går och man blir ju inte yngre direkt. Vi ska göra ultraljud den 21 maj och då ska vi se vem som befinner sig i magen.


2 sterck är lika med gravid !

Första mag bilden tagen den 16 februari

andra mag bilden tagen den 16 mars
ska försöka ta en gång i månaden vid samma tid med Filippa vart det varje vecka men nu blir det en gång i månaden !
Jag är nu i vecka 14 så lite större mage har jag fått.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen