Skönhet !

Hej!
Idag vart det att ta en promenad i soliga vädret till Vällingbycentrum !
Det är så bra att ha gång avstånd både till Vällingby och Bromma =) så man kan varegera sig lite. Vi mötte upp mammi där Filippas mormor. För att sedan äta lunch med syster/moster Therese. Vi åt på subway, jag bara älskar deras smörgåsar skulle kunna leva på dem. Syster hade bara 1 h lunch så hon åtevände till jobbet. Vi gick runt i affärerna och det blev bara skönhetsaker i dagens påsar. Ibland behöver man fylla upp på det med.
Vi sa hejdå till mormor och vi tog promenaden hem igen. Nu sover lillfis forfarnade ute och jag har fått lite gjort inne.

Igår var vi till Brommablocks en sväng skulle handla lite behövligt till kylen.
På kvällen begav vi oss på tjejträff hos min vän Anna, det var jätte trevligt och alltid lika kul när vi ses. Fast vi inte ses så ofta är det ändå som man träffades igår, och vi har alltid ´massor med att prata om. Middagarna som vi har uppskattas jätte mycket, då alla nu har massor med att göra med jobb, barn och familj. Så det är ett superbra sätt för oss att kunna ses så hemma hos varandra och äta och ha trevligt. Tycker så mycket om alla mina vänner och uppskattar att jag har dem ♥ Det finns faktiskt vänner som kommer och går men vissa alltid består ! och det är så sant. Så Linda, Jennie, Anna, Mia, Emnet och Sofia jag är glad att ni finns i mitt liv =) Kram på er alla.
Anna hade gjort jätte god lax med burgursallad och en jätte god vanilj/vitchoklad panacotta så gott !!!!
Bilder från i går :





Filippa och lilla Agnes !

söta lilla Agnes =)

Detta fanns i dagens shopping påsar

Ett bra shampoo till barn =)

och favorit märket no7

Min vän Emnet hade på sig vita gympaskor igår och frågade om hon hade köpt nya dom var så vita och fina  men hon hade haft dem ett tag, hon hade använt vit skoputs så jag köpte det idag så nu ska alla skor putsas vita !!!

Måsta bara rekomendera denna goding ! En ny favorit bland mörk choklad åh så god den är !!! Testa den =)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen