ny vecka

Hej!
Har tyvärr inte haft ork att blogga så mycket dom senaste dagarna. Filippa har varit hemma sedan i torsdags. och jag började vara sjuk i lördags sent på kvällen. Blir aldrig friska vi är fortfarande dåliga i magen inga mera spyor i varjefall.
Så våra dagar har vi inte orkat göra så mycket.
Idag skulle alla gina mammor med deras bebisar komma men som vanligt fick jag ju ställa in det pga att jag inte vill att dom ska få skiten som vi har.
Nu vaknade Filippa och vi ska faktiskt gå ut lite på tomten Filippa ska få leka lite i snön.
 
 
Systrarna
 
 
 
En liten tomte i vårat hus
 
Filippa och Nellie fått sina första jul nallar ! Tusen tack mormor och morfar (kommer från London)
det har hunnit bli andra advent
Min smarta checklista som ska minimera Julstress =)
Filippa älskar att leka med vatten
Fisksoppa har blivit hennes nya favorit mat förutom korv
minsta trollungen i familjen
Det kom en liten tomte på posten i går ! Tack söta lilla Anton
Mina troll ungar !
Puss och Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas ni blir friska snart!! Men jag kan säga att ni är inte ensamma om att vara sjuka... Ok vi har klarat oss från magsjuka men Victor har haft feber flera gånger under hösten och varje gång smittat mig... Inte roligt alls... Men alla säger att efter ett år på dagis blir det bättre så jag hoppas på det!! Bara ett halvår kvar tills dess, haha! Gäller att se det från den ljusa sidan ;-)

Era barn är underbart söta!! Och vi önskar er en riktigt God (och frisk) Jul!

Många kramar från Skåne

2012-12-11 @ 20:59:01
Postat av: Jessica

Hej Magda :) jag vet har också hört att första året är värst ! Lilla Viktor är så söt och han har blivit stora killen ! Underbart snart åker ni till Kanada :) ta hand om Er och massa jul kramar ! Vi får träffas nästa gång ni är i Stockholm !

2012-12-11 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen