Dålig uppdatering !

Hej!
 Har haft lite för mig dom senaste dagarna och känner mig fortfanade hängig .
Igår var jag,Filippa, mamma och Marcus en sväng på stan. Jag handalde ingenting kännde inte för det fast det är massopr saker som man alltid behöver. Det var mycket folk och det är mycket svårare att gå i stan med barnvagn. Vi åt en god lunch på subway. Åkte hem och var helt slut på eftermiddagen när jag var hemma. På kvällen blev det enklare middag hade ingen större lust att laga mat. Det blev potatisgratäng med stekt rostbiff och en sallad. Enkelt och fort gick det. Melodifestivalen var vi bänkade framför, Danny var klart bäst och hoppas han vinner hela alltet. Han är grym!

Idag ska jag bege mig ut en liten sväng helt själv, David får ha Filippa.
Puss och kram

Det gick inte och ladda upp bilder så det får bli senare !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen