Hej och Hå !



Hej!
Har inte sittit vid datan på jätte länge då jag har haft fullt upp med annat dagarna som varit.
I torsdags kom min älskade svärmor /Filippas farmor till oss. Hon skulle hjälpa mig med Filippa då allt skulle inhandlas cateringen som var på lördagen. Vi åkte till Axfood och lilla Filippa hängde med =) hon är van att hänga med överallt. Sedan åkte jag hem med dem och foratte för att skulle lämnas av.
På fredgen åkte jag med Filippa till min älskade mammi /Filippas mormor hon skulle vara kvar där och sova över, pussade hejdå till henne. Åkte då till fisken för att göra lla mat (fisk,kött spett, potatissallad, snittar 2 olika sorter skulle göras m.m.
Det tog hela dagen, var hemma vid 21 tiden då skulle mina svärföräldrar sova hos oss då Viktor hade lägeheten med kompisar. Vi åt grill spett med burgur och taztiki till middag.
Saknad Filippa massor det är så tomt när hon inte är hemma.
PÅ lördagen så kom Mulle en tjej som vi känner och som vi skullle jobba med. Det var jag, Anki och Mulle som var teamet.
Det bar av ut till Sigtuna där student festen skulle vara. David hade fixat med allt hyrt porslin, tält m.m.
Vi satte i gång på en gång med allt som skulle göras.
Vid 15 tiden kom alla gästerna. Allt fungerade jätte bra Anki öppnade ostron 150 st super duktig =) Jag skötte grillningen och Mulle hade hand om dryck m.m.
Vi var hemma vid 22,30 tiden på kvällen så det vart en lång dag. David hade hämtat Filippa tidigare på kvällen. Tack för hjälpen bästa mormor och morfar.

Dagen efter kändes som man varit på värsta festen, var så trött i kroppen.
Det blev en lugn hemma dag hela dagen orkade inte göra något speciellt.

Idag var jag och Filippa i väg till Jakobsbergcentrum för lite ärenden och vi mötte upp mormor. Vi gick och fikade och Filippa älskar bullar så hon och mormor delade på en bulle =)
Hon fick även en jätte gullig börs till sin väska =) Så nu har hon nycklar, börs, mobiltel i sin lilla rosa väska som hon älskar att gå runt att bära på.
Till middag vart det köttbullar med potatismos och brunsås.
Har även sutit med lite papper göra och jag måste ta tag i fotorna framkalla och rensa dem, även lägga ut anons på blocket på Filippas vagn.
tycker inte om att skjuta saker framför sig hela tiden men vissa saker är tunga att ta tag i.
Denna vecka är ju en kort vecka rlöd dag på onsdag och på torsdag åker vi till Dalarna för Viktor tar studenten. Måste hinna med en del innan på min to do lista.


fredagens middag


Lilla syster har fått lite nytt i sin gaderob =)

I söndags var det så kallt ute och även inne så vi tog ett bad hela familjen =)
Gissa vems som är vems ? Jag drack så klart ALKOHOLFRITT vin och David öl i jaquzzin och Filippa fick sin välling när hon badat klart.


Nybadade


Favorit glassen vart det senare på kvällen !!!

min älskade lilla Filippa Älskar dig så mycket =)

Puss  och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen