Hemma dag blir det idag

Hej!
Har precis lagt lill fisen för sin förmiddagslur hon är på väg att somna.
Jag vaknade tidigt i morse då jag inte kunde somna om, gick upp och satt lite framför datan och blev lite trött så då gick jag och lade mig igen. Jag märker när jag går upp så tidigt gud vad jag mår illa då. Vill bara springa och spy. Men det går över snabbt.
Idag ska vi inte ta oss någonstans bara vara hemma hela dagen, vi går nog en sväng till lekparken.

Här kommer en lite bild på Filippa från igår det är inte lätt att fånga henne på bild =)




Morgonens frukost älskar färsk pressad juice

Lite senare kommer det mag bild tar ju en varje månad runt den 16 och magen har vuxit på !!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen