jag blir tokig på bilderna i kameran

Hej!
jag håller på att ska lägga in bilder från kameran men jag blir tokig har hållt på hela kvällen med dessa J.... bilder .
Så tråkigt när man har tagit en massa och ska lägga in dem och då vill den tömma hela kameran på bilder och det är en himla massa och när jag ska tömma den säger den att minnet i datan är fullt. Blir tokig.
 
Idag har jag inte gjort något speciellt, David är fortfarande hemma, han har fått bakterier i magen. Tygligen kan man få det av blöj barn och dom tar hem det från dagis. Hoppas att jag klara mig orkar inte bli sjuk. Nellie är lite hängig fortfarande förskyld och hostig. Stackars lilla skrutten.
Har hunnit med att pyssla lite på förmiddagen sytt lite på symaskin, nu har jag lite som ska inhandlas på bla panduro.
Idag skulle Gina mammorna kommit men fick ju ställa in det och i morgon skulle några vänner med bebisar komma hem till oss men fick ju ställa in det med tyvärr. Men är man sjuk så är man och vill ju inte riskera att dom små bebisarna blir sjuka. Så det blir väl en hemma dag i morgon med. Måste göra lite ärenden om Nellie är piggare.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen