Hej och Hå !

Hej!
Söndagen har passerat med stormfart eller rättare sagt helgen har passerat fort.
Men vi har ju lite förängd helg då David är ledig måndagar. Filippa kommer vara hemma i morgon då David känner att han vill vara med henne så mycket som möjligt. Igår var vi hemma hos min lillebror och firade hans 18 års dag.
Mamma hade gjort goda ost/skink pajer och kladdis Mums så gott det var.
Filippa och Nellie träffade sin lilla kusin Anton =) Han är så söt.
Idag har vi bara tagit det lungt åkte till Brommablocks och träffade min älskade vän Jennie. Vi fikade,pratade och Jennie fick bebis mysa med lilla Nellie. Tusen tack för fina presenterna!
Till middag blev det Tacos.
Vi fick även Linas matkasse levererad till oss i kväll 3 st middagar. Vet inte om det var några favis rätter direkt Lamm !!! bla hum gillar inte lamm. Men vi får testa och se. Tror inte det är något för oss Linas matkasse. Men kan vara kul att testa någon gång.
Däremot funderar jag så småningom på att beställa handling på nätet få se om det blir att testa någon gång.
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig håller på att somna på tagentbordet.
I veckan föresten ska jag börja med att äta nyttigt inget godis, kakor m.m.
Och nu ska jag verkligen försöka. Har några mamma kilon att tappa.
Har annars nästan fullt upp varje dag !
 
Puss och Kram
 
Liye bilder:
 
 
en trött liten Nellie =)
 
 
Filippa hos Mormor och Morfar
 
 
Goda ost/skink pajer
Filippa fick korv och makaroner Elvis ligger som en hök under hennes stol, dom är bästa vänner !!!!
 
 
 
 
Min lilla Lille bror fyller 18 år !
 
Nellie sov nästan hela tiden
 
Filippa kör runt Elvis i  vagnen I min gammla vagn !
 
Morbror håller Lilla Nellie
 
Bus Filippa !
 
Moster håller lilla Nellie !
 
lilla söta Anton är 7 veckor
 
lilla söta Nellie är 2 veckor
 
kusinerna =)
 
 
 
 
 
 Åh lilla Nellie fick världens finaste blöjtårta som mormor och moster gjort ! Tusen tack =)))) Hon vart jätte glad !!!!
 
 
 Så kul att göra och så kul att få =)
Nellie sov mest när vi träffade Jennie
 Jennie och Jag
Jennie och Nellie =)
Jag och Lilla Nellie
 
 
Nellie fick fina presenter av Jennie och Robban =) Tusen tack !!!
Min lilla Nattuggla =)
 
Fick fina blommor av våra grannar Lars-Inge och Kristina
Presenterna från Jennie och Robban
 
Här är alla presenter som våran lilla Nellie fått =) Tusen tack !!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen