Soliga Lördagsmorgon

Hej! 
Vilken fin lördagsmorgon solen strålar och det ser ut att bli en solig dag =) Det gillar vi äntligen är våren här och älskade sommaren kommer snart. Hatar vinter och snö =(
I veckan har det varit lite tyst på bloggen har varit lite orlolig för lilla Nellie. Vi var hos läkaren i torsdags och ska tillbaka hon går inte upp i vikt som hon ska =( Hon har problem med bajserit. Så dom ska göra en utredning på lilla Nellie. Jobbig när man inte vet vad det är. Men det blir bra och är säkert ingen större fara. Men man tänker ju har jag gjort något fel, Hon äter jätte bra men näringen hon tar väl inte upp tillräkligt med näring så hon växer.
 
I onsdags var jag på mammabootcamp, Jäklans vad det var jobbigt men känndes jätte bra och jag ska gå 4 gånger till =) Har även tränat med Cissi 3  gånger denna vecka och har köpt lite nya träningskläder så nu ska jag köra stenhårt till sommaren. Inge godis inga onyttigheter i veckorna.
I onsdags annars kom min syster och lilla söta Anton till oss. Vi åt lunch och hade det mysigt med pluttisarna. Hon följde med och hämtade Filippa på dagis.
I tordags skjutsade jag Filippa till hennes älskade Mormor och dom skulle baka bullar, Filippa var så mallig och dom bakade jätte goda bullar.
Jag var hos doktorn med Nellie.
Åkte och gjorde lite ärenden vid outlet.
 I går var jag vid XXL och handlade nytt regn ställ till Filippa, hon har ett men det är på gränsen förlitet. Och jag köpte ett rött förut men det är storlek 110 det var så bra pris och det var det jag fick tag i. Hon måste ha några storlekar emellan. Jätte bra Vosatassar rosa och fint hittade jag. Så nu är allt inhandlat till ute outfiten.
Just det vi har fått plats på en förskola som vi ville ha från början, har aldrig haft så svårt beslut innan om hon ska byta eller inte. Men vi ville så gärna ha det från början så hon får byta, har varit där och hälsat på innan vi beslöt oss och vilken inspiredande miljö inne och sedan har David gått där så det blir jätte bra, även fast hon trivs och dom fröknar som är där fast är jätte goa och snälla. Så det känns lite sorgligt. Men vi tackade Ja och är nöjda med det beslutet.
Idag ska vi bara vara hemma ska ut på tomten lite idag. Vill önska en underbar fin Lördag !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen